internet is back!


Hahah, efter ett tag flyttande på sladdar och mammas data från mitt blivande rum till vardagsrummet, haha och nu funkar internet igen, dock inte telefonen :/
Men det är väl det mobiler finns för ? eller ? Fast datan och alla sladdar tar just nu upp en ganska stor del av rummet. Men det är ju bara till fälligt, nu ska rummet städas ur och ni fattar inte hur dammit det har blivit! Och jag är såklart minst efter som syster är hos en kompis så jag hamnar nog på knä för att ta reda på allt damm ;/
Annars har morgonen varit som dom flesta här hos mamma, film i soffan med godfrukost, cibata och varmchoklad! :) Vi är inne på sista cd av Sabrina avsnitten ;p
Och sen har jag snacka med Anna, och henne ska jag träffa på onsdag för att fixa lite till våra syrrors kalas :)
Dom ska nämligen ha pyjamas party tsm på fredag, så ;)
Och i kväll kommer Olivia hit, funny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0