hos linneasweetiiie

Shaashaaa! ;D hahah.
Sitter hos linnea i hennes sjukt mysiga wesctröja ;)
Hon och emma fixar sej innan vi sak ut och till Felix hockeyträning, och määttä ska tydligen vara där.. ;J
Hans namn har man ju hört ett tusentals gånger i dag -.-
Felix lyckades till och med klottra ner määttä på min So mapp med svart turch, -.- eller hur det nu stavas ;/
Över heeeeelaaa mappen! Great nu måste jag leva med det hela terminen..
aja, hoppas jag överlever, annars hade vi andra letionen med den där nya läraren. lite ättre i dag iaf ;/
Fast jag höll på att dö av skratt när han läste någon jättegamla saga ;D
Vi har ätit supergod tacos nyss och snart blir utgång som sagt.
Puss på rumpan - like emma use to saaay :)
jaa, jag är lite glaad i dag, vet inte varför, inte för att vi ska gå till myren i 1000 minusgrader iaf  ;D


Linneafinastkaarto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0