Girlparty @ Norea.

Kom hem från Noreas lilla " sweet 14 " för ett litet tag sen, jag hade iaf sjukt kul, vi va typ 12 st tjejer :)
Vi åt middag och tårta och allt och sen dansade vi massor och så klart lite "jag har aldrig" och sanning och konka :) Mycket roligheter försöker jag förmedla. Men nu är jag sjukt trött efter att oxå gått på stan hela efter middagen med emma. Vi leta efter en prestent till Norea, och det blev en klänning och en pälsmössa från monki :)
Själv tittade jag två höga svarta kjolar, en med silvriga stenar och en bara vanligt svart, och sen den bas tröja i vitt med 3/4 ärmar :) Som var till min lilla festoutfit :)  Men en riktigt bra dag bortsett från bildlektionen som jag blev sjukt sne på!
Bilder kommer senare när Norea fixat dom till facebook :)

Kvällen's Outfit : Vittröja, de svarta tights med guldigdragkedja och  den svart spetskjol från H&M. Ett Harmoni-halsband, syns inte så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0