Ge mej en systemkamera ? (a)

åååh, vill verkligen ha en systemkamera! Fast det lär ta ett tag, mycket pengar som fattas! :(
Men får nöja med mej min coolpix tills dess.
I dag hade jag ju sovmorgon, men såklart försover jag mej ändå.. så typiskt!
I på livk delade vi upp oss på hälften och ena halvan lekte och andra masserad, men fick lixom välja.
Massage blev det för min del, såå skönt (a) Och jag hade iaf kul, vi typ sancka de messa och bara chillade lite eller något bättre ord.. ?
Första gången på nya elevensval, årets fotograf. Vi fotade inget utan pratade mer om ur vi ska kägga upp det.
Och det låter som om det kommer bli sjukt kul! Vi kommer fota massa olika teman, ex. vinter i mälarhöjden, stockholmsvatten, söderkåkar och massa.. :) Sen blir en utställning på slutet. Ett bra slut på varje onsdag! ;D
Fast det är så klart roligare att fota med en systemkamera.. men men ;D
Sen blev jag och norea jätteinspererade eller nåt vi gick och fikade på nästan hemma och prata om massa saker vi skulle fota, och skrev ner massa idéer ;D
Sen gick vi till mej och efter ett tag kom anna. Vi planerad lekar till min och hennes systerskalas som är på fredag :) Sen gick hon till spej, men jag skippa i dag, efter dom jag måste plugga. Sooo.. cyaaa! ;D



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tack! :D härligt. jo de är bra med mig (:

Ja, de va underbart!! ;)

2010-01-21 @ 16:05:20
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0