tjugofemte-januarii

Måndag igen då.. Det har hänt sjukt mycket i dag.. har nästan ont i mina ben! :O And that's scary!
Blev såklart lite sen i morse och fick typ halvspringa till skolan på tio minuter, men jag hann! Det är record från klubbacken till skolan, på tio småå minuter! :D Hahah,
Efter sista lektionen som var gympa, vi lekte lekarna man hade pklanerat, jag gjorde ju min förraveckan.
och jag blir bara mer och mer nöjd när jag inser att de flesta andra inte heller kunde utföra sina lekar felfria, kanske en lite gnugga skadeglädje, menmen :) Efter det iaf så skulle jag och My åka till dansen, men hon hade tappat bort sina nycklar till skåpet så vi va tvungna att knipsa det ;/
Så det tog mycket längre tid att komma dit än vad vi tänkt och idag skulle vi börja en kvart innan, såtypiskt.
Men vi hann nästan iaf :) Dansen va awsome, som alltid.. men nu flyter det på och vi är redan vid första ref, och det verkat se bra ut efter som läraren typ är överlycklig när vi dansar :)
Efter åkte jag hem med hann inte lägre än till centrum fören mamma sa att dom skulle till Skärholmen och att jag skulle möta dom där, så jag åkte dit och typ bytte en av systers b.day presenter och sen blev det ett litet inköp i form av ett par svarta tights med små guldiga dragkedjor :)
Nu sitter jag i sängen framför tv och kollar soårlöst med familjen, det är typ i colombia och det pratas spanska!
Och jag fattar faktikst lite! Sjukt coolt! ;P

Som dom här fast med guldig dragkedja isf för silvrig, H&M 149:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0