låååång dag, lååång inlägg..

Dagens roligast : "Senast 20 i, duscha äckel"

Japp så sitter man här på en lite lila kudde i sitt rum och lyssnar typ på värsta depp musiken, vet inte riktigt varför, men depp musik kan ibland vara gjord för en och det flesta har sjukt fina texter ;D
Just nu är det Utan dina andetag som spelas om och om igen..
Vad ska man säga om dagen då ? Joo.. det har hänt sjukt mycket roliga saker, som vanligt..
Kanske ska börja med gympan i västertorp, super, fotboll i små lag, jag hamnade med Jakob och johanna och vi spö skiten ur alla! Hahha, inte direkt, men jag tror faktikst alla lag va typ lika bra..
På vägen hem blev det ett stopp i lugnet för att ha kul i pulka backen och en såndär, kälke-runt-i-ring sak :)
Sista lektionen hade vi hemkunskap, haha med Moroten, haha, såå kul! ;/
Det skulle bli cheesecake ( stavning ? ) Och jaa.. den blev väl helt okej, fast man skulle typ inte ha något socker allas, och Pontus gillade det inte, så han tog lite extra vilket slutade med att man kunde äta ungefär hälften tills man måde ganska illa! haha.
Efter skolan skulle jag ta sälskap med Felix hem eftersom vi bor åt samma håll, men han hamnade i en snowfiiiiight eller nåt hahha, och sen blev jag indragen lite grann, inte kul, hamnade på marken ett par gånger och folk har insett att jag är kittlig, fast det är felix oxå ;D
Sen när vi var klara så tänkte vi hälsa på Emma och Hektor som gått till hektor. Vi tänkta bara driva med dom lite och hade en superplan, men det gick inte, ist hamnade jag där en kortis innan jag gick hem för att plugga, men det går inte så jättebra.. har verkligen ingen ork! Men när jag kom hem fick jag en Ed Hardy tröja av pappa sen han va i kina senast, sjukt fin med typ en drake och lite blommar (a)
Fick lita choklad av pappa så nu ska här pluggas! Usch!


ful bild på tröja and min pluggisch outfit :)


Kommentarer
Postat av: hugo

sööt (: <3

2010-01-22 @ 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0