Summer please ?

Tack om kan bara kunde lixom beställa sommar, bad, sol, allt som hör sommaren till, "Hej jag skulle vilja ha lite midsommar tack, och gärna en riktigt skön dag på stranden" Häligt!?

Men i dag var det en riktigt skön dag om jag får säga det själv (a)
På matten fick vi äta kolasnöre, väldigt ovanligt men gott!
Precis vad man behövde för att orka lite till ^^
Sen var det ju syslöjd i dag med, jag vet att jag tjatar men det är kul, det måste ni oxå erkänna ?
Mitt arbete börjar ta form, och man ser faktiskt att det ska bli en vit necisär med en silvlig applikation ;D
Vi fick oxå reda på våra elevensval i dag, efter som det börjar i morrn igen. Skönt att slippa kören efter som jag typ alltid har ont i halsen och vi inte hade så himla kul dåra.. (a) Men den här terminen blir Foto.
Jag fick nämligen mitt första igen :) hihi, Åretsfotograf. Kul att pröva på, även fast min kamra antagligen kommer suga om jag jämn för med folks systemkamror, men men :) Så ska ta och ladda batterierna och tömma minnes kortet tills i morrn :) Jag fick det iaf med Norea! När halva skolan valde och fick filmanalys, kan väl oxå vara skönt att bara kolla film men foto är mer.. gladare ? Iaf mer action, antar jag.. även fast jag verkligen älskar filmer.. aja ;P

Efter skolan träffade jag och linnea, erlend, mattis och sixten. Haha, vi typ skämde varann och gjorde inte så mycket egnetligen ;p Men sen åkte jag och linnea till linnea ist och prata kollo. Kommer nog kasnke åka med henne i sommar. Och pappa la fram ett alternativ för att jag ska få göra det jag vill, och jag hoppas det blir bra :)

I morrn äre sovmorgon till kvart över nio! ;D


längtar efter sommaren som in i helvete! Awwwwh! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0