England, & maybe France :/

Så var man glad igen! ;D
Dansen börja i dag, och goosh vad jag har längtat, men det är så sjukt kul!
Om jag hade fått välja hade jag ju dansat på base 23, men så blir det inte :(
Men ska kolla om det iaf blir två gånger i veckan ;) Hoppas kan man ju göra :)
Men annars så gjorde vi våran leksak på gympan, gick väl lite lagom så där åt helvete.
Ingen typ fatta vår siffersak med lagen och sen kom alla i klassen och vill ända på reglerna, och jaa.. det blev riktigt rörigt, men när alla äntligen fattat, så blev det kul :) Men godkända blev vi iaf, jag och emma. Och dom andra oxå som gjorde, deras ju inte heller felfri så, det gick väl egentligen helt okej, fast inte så bra som det kunnat ^^  Riktigt skön dag från min sida. Och i morrn blir syslöd igen (a) Det är så sjukt mycket roligare än trä!



På dansen började vi på nytt med den här låten! Jag tror det kommer bli superbra!
Och sen var det mer praktist med styka och diagonaler. Super! ;D


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fin blogg ;) allt bra ?

2010-01-19 @ 11:10:41
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0