Back To School.


Jag är sjukt trött på en fredag och klockan är inte ens nio ? :O - Greeat!
Sitter i sängen med katten och posten, alltså, H&M's vårkatalog, sommarresorkatalog och kollakatalogen.
Föröverigt hoppas jag på att åka på Stadium sportcamp med dans som sport, men vi får se, det är sååkort..
Och det beror på vad spej har för planer såklart :)
Kom hem i natt med bussen fråb kläppen, haha, det blev något fel med bilen så det blev buss hem ;p
Men kul hade vi iaf :)

Första dagen i skolan efter lovet, jaa.. så sjukt töntigt, idiotiskt att lägga första dan på en fredag ? -.-
Men det är iaf helg i morrn :) Då ska jag till stan på en interjuv ;p
Menmen, dagen va väl ingen bra start direkt, de flesta vet väl vad som hände..
Så jag engnade Spanskan och lunchen för att leta efter emma med norea ;p
Och sen har vi fått någon jätte-konstig (!) ny svenska lärare, great verkar helt rubbad ^^
Det är både jobbigt och uttråkande att lyssna på han, och riktgit långast gåre, och sen pratar han typ i frågor.
Aja, Mimma verkade inte heller så bra i början men hon va bääst! Menmen, inget bra intryck av läran iaf.
Inte alls! Usch! (a) tihii :)
Efter skolan gick jag till Arvid med Emma, som det ofta blir :p



Sen på kvällen har vi firat min syster som fyllt två siffrigt för 4 dagar sen i fjällen :) - GRATTIS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0