återträff :)

I natt sov ju Olivia här, vi var ganska slöa och kollade typ på MTV och sen Systar i Jeans, riktigt länge sen man såg den! Sen var vi båda suga på någon smörig film med perfekt kärlek som bara händer på filmer - film :)
Men det blev HSM3, haha Olivia hade inte sett den. Men det var lagom, för sen bestämde vi oss för att sova vid tre. Och i morse väkte Syrra, mamma och Olivia mej tio. Själv hade jag kunnat soova ett liitet tag till ;/
Men vi bakade massa kanelbullar som vi tog med sen när vi gick till gropen och mötte gamla klassen typ halv tre :) Sjukt kul det var! Först var några nior med, och alla åkte på en press då var vi ganska många. Men sen gick dom och några fler från klassen kom, och Oskar och Kasper och Linus var där med. Och Tobbe ;p
Fast sen gick dom och Hektor kom sist, tur för Olivia, som typ tjata om att han skulle komma hela tiden! ;D
Sen efter gick, Jag, Olivia, Felix & Hektor till Olivia och tina upp med varmchoklad och ännu mer MTV. Haha.
Men nu är jag hemma och i morrn äre redan måndag!? :/ Usch!

Tre av massa bilder ;D 




Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha det blev ju fett lyckat! LOVE 5D! 5D IN MY HEART!! FOREVER!

(Jag tjatade inte alls det var bara ingen som trodde mig att han skulle komma så jag stod bara upp!) Haha skit kul med bögarna hemma hos mig också!

Jag tror att min sofa gick sönder där Felix och Hektor satt ;D Eller iallafall blev det en vatten skada Hahahahahahahahahahahaha Vi måste göra om det var med i en röstning på min blogg alla som vill det så ska jag ordna en vid min födelsedag!!!

Puss&Kram Igge!!!

2010-01-18 @ 15:39:21
URL: http://flickaniskorna.blogg.se/
Postat av: Olivia

Puss Älskar 5D!!!!!!!!

2010-01-18 @ 15:44:13
URL: http://flickaniskorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0