Äntligen fredag!

Så skönt! Jag behövder verkligen lite paus och vila!
I dag fick "allmänheten" reda på Hektor och Emma, förlåt för att jag skriver om det här, men det är typ iaf en fjärde el av vad den här dagen har handlat om :) Och ni är verkligen söta tsm!
I dag hade jag först Engelskaglos förhör, det gick bra, kunde iaf alla ord men vet såklart inte än, och sen efter det var det No prov, haha greaaat! Gick väl bra, gjorde iaf så jag får godkänt och jag inte klantat mej total! Men det tror jag inte, men efteråt så kom jag på att jag glömde massa på mindmapen, självklara saker som att syrgasen är vikrigast för oss och kvävgasen andas vi bara ut och in och massa sånt -.-
Och efter det var det spanskaglos förhör, det gick jättebra och sen var det om ett stycke i boken, aja, hade lite mycket i huvudet i dag, det va de jag vill säga ^^
På lunchen fick vi alla bevittna hur hektor blev en riktig gaaaangsteer som emma sa, haha. Det väl väl lite kul att se med inte mer än så. På svenska skulle vi välja böcker, jag tog blåögd, alla läste den typ senaste gången vi valde och sa att den va bra såå :)
Och jag hatar mej själv! Hahah, men typ. Jag blev verkligen sjukt arg på bilden, av ett antal andledningar.
Jag blir inte arg så ofta och när jag blir det så blir jag så arg att jag inte vet vad jag ska göra, haha. Typiskt.
Och då blir jag ännu argare för att jag inte gör något, ssåå Signe-problem (a)
Och ist blir jag ledsen för att jag inte gör nåt -.-

Men nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, snart hämtar mamma mej här hos pappa och då blir barnkalas, elelr jaa.. "pjyamasparty" för min syrra och hennes kompis, med taco. Jag och hennes kompis syrra ska hålla i lekar, så det väl bara att byta, jag kan ju inte riktigt gå dit i en tisha, så det blir mina rosa pyjamasbyxor med grodor på som  jag sydde på slöjden förra året och ett vitt linne eller nåt :)

åååh, varför ska jag alltid skriva så lång ? Ingen läser ju typ ändå ... -.-



Lätt lika söta!? ;D - Callebästavän :)

Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

är emma och hektor tillsamans ? :o

2010-01-22 @ 16:44:47
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: agnes

JA lungt lika söta <333

2010-01-24 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0