about 01-01-2010.

yes, kom nyss hem från Elliot där vi ätit supergod middag med familjen.
Judit, hans flickvän från spanien och hans kompisar Erika och Filip, vi kollade typ bara på film, xd.
Harry Potter, Batman och Starwars ;)
Haha, hade iaf kul :)
Annars på dan har jag fikat i gamlastan & hittat syrrans himmelrike i en affär som heter theodors home och kollat på mer film :)

Sen har jag hittat något som jag tycker är bättre än Thomas Sabo.
Bjorg är mycket finare tycker jag, eller ja.. mycket vet jag inte.. men jag gillar deras berlocker (a)
Har en lite broschyr här och önska man mer än gärna en silverkedja men två eller tre berblocker runt armen :)
Har många favoriter.. men just nu är det nog ett litet moln där det står "reach for the sky" & ett nyclerhål där et står " the secret is inside" tihii, men det finns massa fina!
Fast det är dyrt :( - typ lika dyrt som thomas sabo eller kanske lite dyrare :(
Men dom är så fina (a)




Click it! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

var kan man köpa Bjorg berblockerna?? :D <333

2010-01-03 @ 13:18:39
Postat av: AMONYM!?!?

seriöst var kan man köpa bjorg smycken? (a) <33

2010-01-08 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0