You will always shine lika a star in my eyes.

Shasha! Tänk så tråkigt man kan ha! Haha, hade tänkt att gå till gården med först Emma och sen Felix, men det blev inget alls ist ( y ) Träna har oxå varit en plan men ingen hade pengar till att följa med ;/
Efter skolan gick jag & Emma hem till mej och åt lite mellis och sen glass med varma jordgubbar, riktigt mumsigt i den här kylan, min fötter dog i dag, R.I.P dom! Fast det är ganska otroligt för jag tror dom vaknat till liv :)
Något bra iaf :) Annars sitter jag på golvet i mitt rum och leker lite med scarpblog, och lyssnar på bästa musiken. Och bilderna från Romme i går ät nu uppe på facebook! :)
Det va nog ganska bra att jag inte kom i väg till gården eftersom jag måste plugga lite och fixa lite saker man aldrig annars hinner ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0