On the other side of the hill.


bildbrist! På mammas jobbdator!
Helluuu! Hahah, sitter själv på bredänsskolan och lyssnar när mamma beskriver djur för sexåringarna ;)
Kanske inte det roligaste man gjort, menmen, jag fick ledigt från gympan & skridskor, fast det är faktikst ganska kul.. men inte att ta sej till och från sätra eller att åka på hockeyskridskor..  ;/ 
Men Mamma tog mej till hennes skolan för att gå på någon casting och nu är det avklarat, har bra med tid till min nästa lektion börjar borta i mälside ;D
Så fick låna en dator och sen blir lunch med mamsen :)
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ingen är inne på facebook eller msn, eller någonstans typ :(
Men jag får väl underhålla mej själv och håkan hellström ( y )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0