Romme is the shiieet.

Är lite lagom trött efter att man gick upp klockan fem i morse, sen har det ju varit fullfart hela dan i över minus 20 grader! Sjukt kallt! Det blev lunch på toppen och sen ännu mer skidor, själv åkte jag nog bara med killarna förutom typ två åk, haha men det va najjs, förutom att jag inte är så road av att hoppa som dom, med det funkade :) Dagen av toppen och höjdpunkten var nog när Sixten övertalade oss alla, jag, Calle, Max, Ivan & Felix att åka utan pjäxor ner för en svart backe, vi hann ungefär häften tills en kille på skoter infomerade oss om att vi inte kunde få ta stolsliften upp utan skidor, som Sixten hade gjort förut, haha. Så vi fick gååå upp! Det gjorde ont, för pjäxorna klämde och jag tror jag fick typ 100 gånger så mer vadmuskler än avd jag hade, haha :P
Men det va näästan värt det, ;D


" Snälla Calle, klia mej under hakan ? (a) "  - Calle & Max


Yeah, vi kan bli flät-crewet sis :)   - Emma & jag


In dah lift ;D    - Jakob & Victor


På väg ner för backen ;P     - Calle, Sixten, Ivan, Felix & Max


Liftboys!   -  Max & Calle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0