little sunday

Just nu ligger jag i soffan och fryser lite lagom om min tår och fingar ;O
Det är sjukt kallt här på golvet efter som vi bor längst ner oxå, men det går att leva med, ska nog ta och rea mej ur soffan och hämta min älskade tofflor ;p
Nu sitter jag med ett stort mjökglas och kollar på Vampires dairy. Faktiskt en bra serie :)
Borde gå och städa klart strax och sen ska det packas till pappa och romme! Juste, kasnke inte nämt det men i morrn kommer det bli så sjukt kul! Romme med skolan! Hela 6-9 åker till romme i morrn, och förra året blev det ju underbart och oförglömligt, så det är väl bara att hoppas på det bästa, även om det tydligen ska bli riktigt kallt ;/

I går kväll var det ju HSK festen :) Det var faktiskt riktigt kul enligt mej, mycket dans och prat, få träffa folk man inte träffat på länge och sen sina egna kompisar :) Efter att jag och Agnes fixat och gjort i ordning oss tog vi en snabb promenad till Felix och Max i massa minusgrader, snö och blåst i strumpbyxor, rikitgt mysigt, men där i från körde Felix pappa oss iaf :)



MYS TILL TUSEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0