myser med katten,


Min nacke gör ont! Min katt tog nämligen upp en stor del av min säng, så jag hamnade lite utanför, :( - Skratta inte! Det är inte kul! ;/ Och i dad skulle vi åka skridskor på gympan, men jag glömde skridskorna hemma så min snälla mamma åkte och hämtade dom, fast sen hade jag hennes nycklar så hon fick åka tillbaka och sen till skolan igen, ouups.. Men det var iaf kul att åka skridskor, inte för att jag kan åka direkt på hockyskridskor, konståknings är ju lätt roligare efter dom hockeyskidskor är som bananer, böjd! Och sen har dom inga taggar :(
Men det gick bra ändå, sen skulle jag, Emma & Sofia äta hos Olivia men hon hade typ låst insina nycklar hemma så vi åt hos Emma ist, haha :) På hemkunskapen gjorde vi semlor, fast utan fyllning, och mina blev deiga innut i och man var typ supermätt efter en halv och mådde sjukt illa efter en hel, fast dom bara var jätte små, typ som.. ett glas botten (a) haha ;) Efter skolan åkte jag och lämnade in Kollo lappen, 4 minuter innan det stängde och i dag var det sista dagen, haha ( y ) Snacka om K. Sen mötte jag upp Sofia & Agnes i västertorp för att träna spinning. Vilken kick man får! Fast det va sjukt varmt! Känner mej riktigt duktig! Gick ju fram och tillbaka till och från sätra oxå och hem från västertorp och massa (a) Det va iaf sjukt najjs, att träna, och envis som man är, och man ville ju inte vara sämst eller nåt, så pressarde man sej själv en bra bit, men nästa gång, dåå ska jag vara död efteråt, haha men det är sjukt härligt! :) Nu ska jag ta och duscha :) Kisses! ;*


Kommentarer
Postat av: Norea

Du är så söööt :)

2010-02-20 @ 00:49:01
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0