"we were the kings & queens of promies"


bildbrist, miss the cam!
Sitter och försöker komma på lite låtar att fixa till min ipod efter som jag lätt spelar sönder dom jag har.. ;/
Om skoldagen finns inte mycket att säga, jag tog hem min slöjdsak, spela gitarr på musiken, var nära att få en stor isklump i huvudet, men klarade mej! & sprunit i från maaasssa folk! Och sen har jag blivit lagom bombad med massa sms -.- Eftersom mina kompisar har väldigt kul genom att driva med folk om att jag gillar dom -.-
Tyypiskt! Hahha :) Efter skolan gick jag med Emma & Felix för att möta Vera och några för en fika och bestäma det sista inför kollo :) ME & VERA @ GOTLAND, hoppas vi på :)
Sen gick vi till Felix och sen senare på kväll till hans träning :)
Vi snacka lite med dom innan och sen gick vi hem och åt pankakor hos emma och sen gick vi tillbaka och kollade :) Vi fördrev lite av med engelska, och att komma på bra ord :) Det fick bli, OK, K & KK :)
Haha, awsome! Och Veckan går fort! Sköönt! Haha, Redan onsdag i morrn! Och veckan har mest roligheter kvar :)
Onsdag : Träffa lite folk & Spej :)
Torsdag : liite pluggande behövs nog ;)
Fredag : Måste åka till stan för att köpa b.present till My, och sen mys tjejkväll :)
Lördag : Hsk-festen :)
Söndag : Freeday! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0