Update från golvet.

Just nu sitter jag faktikst på golvet hos pappsen, lite hårt men faktikst ganska K ;)
Sitter och nallar på godiset jag köpt till i morrn vilket jag absolut inte borde göra efter dom snart en fjärde del har försvunnit och i morrn väntar en riktigt lång bussresa, greaaat! Men jag hoppas det lönar sej :)
Pratade nyss med Emma i telefonen, jag hann ju aldrig träffa henne på festen i går efter som hon gick innan i kom ;/
Fick en lite chock när jag kom hit för ett tag sen, pappa hade nämligen resat ur hela hans sovrum och klämt in dubbelsängen och alla saker i vardagsrummet som nu då ser ut som en lagerplast.. han skulle tydligen isolera nåt, några detaljer orkade jag inte fråga mej fram till, Mitt rum är inte heller så städat, skird kläder och saker till i morrn ligger lagom utspritt, haha ;p Är nästan klar packa, för att snart gå och lägga mej, tro det eller ej, men om jag inte ska behöva sova hela bussresan i morrn lär jag behöva krypa i säng strax, behöver så hemifrån strax innan 6 i morrn, och sen ska det ju ätas frukost om jag är hungrig och alla kläder ska på, ;/

 
ignore dah beautiiface ;)
I morrn, blir underställ, massa tröjor, mjukisar, canadan, fleecetröjan täckbyxor, jackan & inget smink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0