sunnyday in my heart!

Onsdag! I lovin' it! I really do. Okeej, jag kan inte hålla på och snacka engelska hela tiden, haha. Eller hur ? Även fast engelska är sjukt fint enligt mej! I dag på foto knallade jag & Norea ner till fridhem i vårsolen, för det kändes verkligen som vår idag! Även fast marken fortfarande är väääldigt vit ;/ Men blå himmel och sol iaf :) Vi köpte lite godis och fotade allt som vi kunde typ. Även fast jag nu verkligen insett att jag skulle önskat mej en systemkamera isf för min lilla blå Nikon S220 när jag fyllde 13, menmen.. Snart blire väl maj igen (a). Sen gick vi tillbaka till skolan för jag skulle ha utvecklingssamtal och jag tycker faktiskt att det gick helt okeej! Glad är man ju för hur det går i skolan. Kan avslöja att jag har 8st " kommer nå över målen i år9 " av 12 (a) Jag har bara mött en som slår det hittills, och jag har fina bortförklaringar till det 4 som är " Når målen i år9 "
Svenska - Vi har haft våran lärare sen jul. och han är en art för sej om vi säger så, typ bara en av dom jag mött har fått över målen där..
Slöjd - Eftersom vi inte valt sy eller trä än så kanske det är lite konstigt, och nu har jag sy som jag oxå bara haft sen jul..
Hemkunskap - ingen jag mött har fått övermålen..
Bild - Vi har bara ritat och det är inte direkt min starka sida.
Men om jag vill kan jag nog fixa dom ämnena med, hoppas jag på iaf :)
Efter skolan blev det att kolla på hockey träning men Emma & Olivia och sen direkt till spej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0