SNÖSTORM, ELLER NÅT ?

Jag tror jag blivit en minder variant av en snögubbe minst 15 gånger i dag!
Det snöar som om jag bodde typ på norpolen! Jag är sjukt trött på det här nu! Kan inte någon göra så att det blir sommar ? Snälla ? (a) Annars har det varit en riktigt skön dag, onsdagar är ju en storfavorit. Sovmorgon, So, No lunch, livskunskap, klassråd och åretsfotograf! ;D På foto fick vi dag fota samma tema som förrra gången, mälarhöjdensskola och vinter i mälarhöjden. Efter som vi tog två team på två gåner ;p
Efter som det snöade sjukt i dag, kan man ju inte säga att bilderna blev vackra, menmen ;p
Funderade på att gå hem bara , efter som vi faktiskt får göra det på foto ;)
Men jag lovar Calle att vänta på honom så jag, Norea & Nicola sprang runt i och utanför skolan för att försöka få några lyckade bilder. Sen tog jag sälskap med Calle, Max & Hugo, innan jag gick hem för att plugga. Insåg nämligen igår när jag skulle smsa allt vi hade att det var lite grann iaf, inte så lite om jag trodde så det fick bli en akut pluggdag! Men ska strax sticka till spej där vi ska slåss ;D Yeeaaah! ;)


Juste, fick en sån här stor grönsak på livs. Och det verklade som man verkligen
berhöver andvända den, men vi får se, jag diggar min mindre andra hjärna, för det
är den verkligen, kommer ihåg allt jag glömmerbort :)

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Feeett fin header!

2010-02-03 @ 20:55:42
URL: http://ondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0