POOR ME.

åh, greeeaaat dag! Faktiskt inte alls! Usch! Dagen började med att allt var perfektm jag var klar med behövde inte gå fören om typ en halv timme, alltså i morse, men insåg jag att min katt kissat på golvet på endel av min kläder, mina spej-saker och på min svenska bok och kalender -.-
Sen fortsatte dagen och blev inte mycket bättre :)
Sen har min hals gjort ont konstant hela dagen prcis som min mage och mitt huvud..
Okej, jag borde inte klaga, det skulle kunna vara värre, kanske :)
Efter skolan tog jag och Linnea sällskap med Max och Calle, trevlig kallpromenad via centurm för inhandlig av massa kakor och cider. Sen gick jag och Linnea till mej för att äta upp allting och plugga, men min grejer var hos mamma för pappa hade inte hämta dom så det blev inte så, ist blev det en skratt fullt eftermiddag och den gråa dagen började få lite färg :) Har fotat massa i dag men han inte lägga in dom :)
Ska ta och lägga upp ett program ochfixa lite innan jag ska sova för i morrn börjar jag tidigt och sen ska jag bättra på min förkylning med bad på gympan, suck. ;D


don't ask.

Kommentarer
Postat av: Myz

Din bajskorv asså, du skulle ju skicka bilderna x)

2010-02-11 @ 06:32:28
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0