Maybe the rain is coming down.

 
Bloggar från mammas data ;) Mooii från 2004
Jag älskar onsdagar! hihi :) Sovmoooorgon! Och jag menar, ingen kan väl tacka nej till det ? ;o
Sen är det på onsdgar som det bara är najjs lektioner! :) PÅ foto så orkade jag inte foto, och norea stack på något möte och massa så jag gick till filmanalysen och kollade på någon jättekonstigfilm ist, haha.
Och filmanalys är verkligen tråkigt ? Man typ somnar ;/ Sjukt uttråkande!
Efter skolan gick jag & emma till felix, vi mötte honom hemma hos honom, haha för han hade bollspel ;p
Vi typ plugga matte tills max kom :) Glömde bort tiden och blev sen till spej där vi typ åt kex och byggde snögubbar och massa mer ;) I morrn äre skridskor på gympan, det ska bli riktigt intresant! ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0