LYCKLIG!

Agnes & Emma ska sova här :) Eller jaaa.. Agnes sover nu.. ;D
Emma och jag sitter och snackar och typ är sjukt lyckliga! Omg! hahaha!
Fast det är jag som är lycklig och Emma som är lycklig för min skull typ.. och nu vaknade Agnes och bah; lalalla, jag tror jag ska sova lite till ;D Hahah :)

I dag har det varit sååååå bra! Hahah, men fredag! Det är ju alltid bra ;)
Och sen vid elva gick jag,Linnea, My & Norea och åt tidigt lunch.
Och sen mötte vi upp resten av Elevrådet vid centrum :)
Vi hade fått pengar så vi kunde åka och bolwa! Bowlingen låg typ i vårby, så man åkte tunnelbana och sen fick man gå ;) Hahha, några bar på maaaassa godis, som var kvar från höstfesten som vi passade på att äta upp oxå ;D Sen var det en timmes DISCOBOWLING! Hahha, sjukt kul, fast vi råkade typ paja en bana, eller nåt, men den slutade typ bara fungera.. och han som jobba där kunde inte fixa det så vi fick byta, pinsamt! (a)

Sen träffade jag, Emma & Agnes som provade ut Emma kläder och sen gick vi på hockeymatch, 13 & 30 ;D
Haha, fast emma hade betydligt fler att hålla reda på ;) ishockey är en läskig sport ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0