Liten torsdag :)

Jaa.. jag hatar rubriker som ni kanske märkt.. Men jag är ganska fantasilös, menmen :)
Jag brukar hata torsdagar men den här va riktigt najjs!
Vid tio var det elevråd, på min och Noreas vanliga gympa-i-västertorps-tid :)
Passa mej utmärkt i alla snömodd! Ingen fröm att behöver gå till västertorp.
Efter det va vaklarat så skulle vi ju inte hitta gå till gympan så vi gick till mej och åt ist och kom tillbaka till kvart över tolv, då nästan hela högstadiet samlades på skolgården för att tsm göra en riktiga entré med mössor på in i matsalen. Mössor på för Mälarhöjden ;D Det var vårat sett att demostrera mot den gamla reglen sm kommit tillbaka. Hahha, det gick väl bra, bara det att efter som alla hade mössor brydde sej ingen lärare efter som dom visste att vi skulle demostrera. Men kul var det iaf. Själv brukar jag ju inte andvända mössor och hade ingen hos pappsen så jag och Calle körde på coolaste, jag hade min stoooora lurvigamössa med öron och Calle hjäpte till med en blå oxå ganska står Lillostich mössa med öron, jag tror att de flesta såg oss..
Efter skolan tog Jag, Emma, Calle sällskap, och Sixten gick med en liten bit. Snacka ut massa, inte för att luften behövdes rensas eller nåt, bara för att kolla av allt, mest kärleken såklart, men det va najjs, att få veta lite om annars väldigt hemlighetsfulla personer ;p

Sen gick jag och Emma till mej och ät massa kolor innan vi gick till Felix, fast han var och mötte Max M vid centrum så ;p Vi satt i hans rum ist och typ drogade hans perfym, och sen när dom kom typ snacka vi och kolla på film :) Trevlig kväll, men det tog slut lite för fort för spanska väntade och Max bor ju i bromma så han har en bit hem ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0