Liljeholmen

Tisdag i dag då :) Redan Onsdag i morrn, riktigt bra då har ju iaf halva veckan gått :)
Är snart klar med min sak på slöjden! Skönt, det är både tråkigt och sen tycker jag det blev rikitgt fult oxå ;p
Men då får jag sy lite kläder till sommaren, kulkul ;D
På musiken skulle vi spela upp våra låtar, och jag sjöng :s
Man kan väl inte säga att det gick bra direkt! Jag tyckte själv att det inte va bra alls, men efter lite övertalan fick det iaf bli att jag skyllde på låten, ;/ Men det va bara för att hålla tyst på Agnes & Felix ;D

Efter skolan gick jag, Emma & Felix till mej och åt varmamackor och drack varmchoklad innan vi åkte till Liljan.
Det finns ju nu mera ett litet shippningcentrium där, ganska stor faktikst. Första gången jag var där även fast det funnits ett tag. Åkte för att hitta födelsedagspresenter till My, Erlend & Pappsen, men det blev bara till pappa ;p
Ist hittade jag ett par sjukt snygga byxor på ginatricot för femhundralappen och en tröja för hundrafemtio ;p
Och dem bara skrek efter att få bo i min garderob, men min plånbok säger något helt annat :p
Men jag & Emma hitta en supersnygg tröja som vi fick Felix att köpa, billig oxå på MQ rean :) Hoppas han har den i morrn!



Kommentarer
Postat av: Norea

HAHA d'r sitter felix!

2010-02-04 @ 22:08:49
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0