Lee Miller

I dag har jag varit riktigt seg! Och i morrn äre redan måndag! :(
Dagen har tillbringats i soffan med film och frukost innan vi åkte ut till lidningö med faster och gick på en fotoutställning. Den var riktigt fin med massa gamla foton och jag fick en rejäl dos av insperation!
Sen var det några andra utställningar med skulpturer och stuff, oxå väldigt fint faktiskt ;)
Sen blev det en liten tidig alla hjärtansdag fika på en gång efter som min faster är bort den helgen.
Så för mej belv det årets första Semla! Fast den va sjukt stor så efter typ hälften mådde jag illa :S
Men nu ska jag ta en dusch, för i natt behöver jag verkligen min skönhetssömn! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad coolt, jag var där dan innan

2010-02-09 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0