Last night.


Hahah, hade tänkt att skriva om alla-hjärtans-dag höjd punkten.. men jag somnade faktiskt (a)
Haha, jag satte på datan och fixade lite annan, och sen somnade jag. Men gårdagen va en riktig girl night efter som killarna inte kom i från sina mammor bla ;D
Jag, Agnes & Linnea åkte till Heron City och hamnade på film "It's complicated"
Den var väl helt okej. Fast det bästa var att det va så sjukt mycket tanter och gubbar, och jag tvivlade verkligen i början när Agnes film förslag vann och vi kom in i salongen och 3/4 var tanter och gubbar ;O
Men det fanns lite roliga stunder i filmen då hela salongen fylldes av Tant-&-gubb garv, massa garv och det lät så sjukt kul! Så man kunde låta bli att skratta själv! Haha ;D
Sen fanns det många Selleris på bio en alla hjärtans dag kväll och vi bestämde oss oxå för att kasta popcorn på alla söta par :) Hahah, :)
Men på vägen hem så failde vi och hoppade på en buss till fruängen och när vi var i Segeltorp insåg vi att vi hade tagit fel buss, greaat. Men vi åkte till fruängen och tog tunnelbanan vill västertorp och gick, för vi ville inte åka till liljan med linneas fjällräven sent på kvällen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0