Kinesiskt nyår!


äntligen lite vila (a) Vid elva åkte jag, pappa & syster till kungsan där det var någon föreställning typ för att i dag äre kinesiskt nyår, bättre sent än aldrig! Hahah, fast dom har ju en helt annan kalender. Själv är jag ju född i råttans år. Men nu blir iaf Tigerns :) Grrr :)
Den det va rätt cool sak vi såg på fast det va kallt, så efter de skulle gå parad mot östasiatiska gick vi ist till en mysig källare i gamla stan för en varmchoklad och cheesecake :) Perfect!
Nu ligger jag i sängen igen vilket jag gjort nu i typ.. ååh jag hatar det, jag vet inte hur det gick till men min skärn har typ spruckigt! :O I natt, och det är en svart blupp över klockan -.- Men jag har typ legat här i två timmar och tagit det lungt med min bästavän datan :) Haha, jag vet att jag är osocial, men snart vlir kinesiskmiddag och sen sak jag duscha och ut i alla snö för att träffa lite folk och sen sova hos Calle med Max och Linnea oxå :)
Hoppas på en toppenkväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0