i can't sleep, when the sun goes down.

Ligger i mammas säng, och är halv död! Vill ha sommar, då är allt härligt och perfekt!
Men i dag är allt långt i från sommar, det är totalt grått ute! Och det snöar, eller regnar, eller.. ähh jag vet inte ;p
Snön håller på att smälta! Och allt är sjut halt! Och blött.. jag har ju få inga bra skor alls! bläääh! (a)
I natt sov jag ju hos Emma, vi hade det najjs. Chill kväll! Jag var sjukt trött från veckan ;/
Och mitt i natten fick vi för oss att äta broccoli, jaaduu..
Vi tog det lungt i morse till Harley ringde och undrade om vi kunde träffa han & hans kompis, så det tänkte vi göra, men jag han bara typ säga hej, innan mamma hämta upp mej för en liten familj+farmor fika på Lyran.
Och nu bara segar jag! Orkar inget alls och mitt huvud gör ont.
Och jag borde packa för i morrn åker jag till fjällen!




in my head..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0