godmorgon

Insåg att jag hade lite tid för datan och bloggen innan skolan väntar. Jag är nämligen världensstörsta potatis i dag!
Mjukis till tusen, haha nästan så man skäms, men vad ska man göra när man är trött och inte pallar rota i sin garderob efter något att sätta på sej. Så i dag kommer Signe stolt gå till skolan i mjukisbyxor, linne, en tjocktröja, halsduk och flätor  :O Haha, jag brukar ju aldrig ha flätor, men i går hade jag ju det och det passar utmärkt med en mössa för dagen badhair. Pappa håller nämligen på att fixa nåhot i badrummet oxå så kan inte duscha fören i kväll :( Men jag råkar ha ett par strumpbyxor under mjukisarna så om jag piggnar till mej så blir det ju iaf lite bättre..
Och sen ser jag sjutk fräsh ut utan smink med fina ringar under ögoen ( y ) Glämde nämligen mitt smink hos Agnes, greaat.. Annars sitter jag inne på facebook, lyssnar på lite "gör-mej-glad-&-pigg" låtar och äter, eller jaa.. dricker fruktsoppa. Är inte speciellt hungrig alls såå.. :/
Det snöar i dag igen, fast absolut inte som i går, bussarna som går utanför är proppfulla och går sjukt ofta känns det som, SL verkar fortfarande inte riktigt fatta att det är vinter, och det innedär snö.. aja, tur som en toking behövs inga bussar eller tunnelbanan för att ta sej till skolan ;p


Vackert med en liten outfit som dra något ut, när-jag-är-i-fjällen-outfit ( y )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0