Friday, came and stay forever.

Min dag har bestått av riktigt chill saker, vilket passade mej perfekt efter dom jag är sjukt förkyld.
Och har äntligen täcken upp till hakan och en kopp houngsvatten som sälskap vilket jag verkligen längtat efter hela dan! Min hals gör verkligen ont och jag hostar som en gamal tant eller nåt! Inte kul! :O
På förmiddagen hade jag ett lååångt elevråd, både viktigt och skönt, missade två lektioner som jag inte var jättesugen på i samma smäll! :) Och blev klar med mitt bild projekt i dag på lektionen, äntligen inte så likt med ändå avklarat :) Och sen blev det tjuvstart med Alla-Hjärtans-dag när det bjöds på geléhjätan och alla hjärtansdag kort, taackar!

Efter skolan åkte jag och Felix hem till My för hon slutade innan och hade tagit hål i öronen :)
Sen har jag tillbringat eftermiddagen där och vi typ tog det lungt och fotade massa :)
Åt där oxå innan jag åkte till gården för att träffa Calle, Max & Hugo. Vi typ lekte med några tjejer på Max mobil och snacka och drack té :) Sen nu kom jag nyss hem eller det är typ inte nyss längre.. xd





You made my day.

Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

sv; men bortspolad och nerspolad är ju typ samma sak! aja shit the same :p



okej, trodde den där ivan var max ;) hah <3

2010-02-13 @ 11:33:11
URL: http://kimlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0