Fredag! .. i morrn.



Don't ask, sjukt grym kväll, thanx dudes :)
Shiiieeet, jag måste så plugga lite mer, men oxå sova om jag ska orka gå upp i morrn.
Men är sjukt trött på att plugga så passar på att klämma in lite snabba inlägg :)
I dag badade vi på idrotten, kul faktikst förutom att jag var förkyld innan,
och efter blev det genast mycket bättre -.-
När vi kom tillbaka till skolan var maten slut, eller iaf den goda lasangen och ist fick vi pulvermos och tjocka gummikorvar, min favorit! Naaaat! ;D
Men efter No som va läskig, eller egntligen inte men vi typ labbade med frätande syror som ville bli grön (a)
Men efter iaf så var det hemkunskap och vi gjorde faktikst riktigt god mat, stekt strömming och potatis mos, och det va sjukt gott efter som man var så hungrig sen lunchen. Efter skolan gick jag hem och pluggade lite innan jag fortsatte till Olivia och åt tacos, och sen kom Emma och vi garva sönder åt alla fula bilder vi tog på oss med kameran som jag passade på att ta med och ta några sista bilder, för i morrn ska Nicola få tillbaka den ;/
Aja, nu måste jag rita en riktigt fin kalikatyr på mej själv, och jag som är proff på att rikt och allt! -.-



Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha skit kul! Love EMMA AND SIGNE!;D

2010-02-12 @ 08:32:19
URL: http://odarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0