@ Emmas place!

Sitter nu hemma hos Emma :) Supermyys! Vi har köpt lite mys, läsk, jordnötsringar frö engångs skull & sen lite saltabilar, är jag efter eller är dom nya ? ;p
kolan var sjukt skön idag och nu äre ju Sportlov! Äntligen! Idag var det ju sista dagen i den gamla matsalen och efter lovet blir mat från fruängen i barackerna! haha, men pappers tallrikar och plast bestik, greaaat. Vi fick ett smakprov på det i dag.. Och sista lektionen skulle ha vait bild, men vi fick håltimme! ;D Perfekt sista lektionen innan lov! Då kom Calle med den strålande idén att träffas, så jag, Emma, Calle, Victor, Jakob & Felix.
Sen gick vi alla till lidl av alla ställen och köpte glass och typ godis, haha. Efter att jag hämtat sovsaker så gick vi till hallen, och snacka ett tag med Robin :) Men nu är det bara jag och Emma och vi typ snckar och lyssnar på musik och det finns alla förutsättningar för en trevlig kväll!

Juste, har kasnke inte berättat mina sportlovsplaner, men det blir iaf fjällen på söndag till torsdag.. ;D


stolt fotograf till de tre musketörerna, bilden från i dag ;D


Kommentarer
Postat av: slinnea

naaaaaaaaaaaawwwwwwwww nvad sooet

2010-03-11 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0