Daddyy - i miss the summer.

Snösnö & åter snö. Jag vill ha sommar. Pappa fick mej nyss att tänka på en hemsk tanke. Han hade tydligen sett någon film på planet hem från kina, det var typ att hela norra eurpoa och usa var tänkt av is. Som istiden typ och som andledning, den globalauppvärmningen.. Och sen slog det mej att vi bor i norra eurpoa och då skulle det ju inte att bo här längre och ni more sommar! Sen såg jag och my att nåon tyskvinter skulle komma hit, vilket betyder mer snö och kyla.. jag vill inte. Och så klart säger pappa, om filmer har rätt skulle det bli snart, och det börjar ju bli kallare! Och det ska ju bli det snart igen -.- Greaaat!

I dag har det varit en sjukt seg dag! Jag är jättetrött och inte alls glad.
Vet inte varför.. men helt enkelt halvdöd eller något likande.
Efter skolan var det dans. Jag älskar att dansa, men glömmer typ allt :)
Och jag vet att jag låter dom någon som vaknat på fel sida eller haft en deppig dag, men jag måste skriva av mej, och ni får lyssna ;p Men dansen var najjs, förutom att det är ett värdelöst försök till att få kondis, bli strakare och lite motion. Efter som jag och my varje gång innan, äter mellis. Men när man går in i en affär och ska köpa mellis och så finns det typ bullar och suff som är mycket mer lockande. Och i gröndal finns det sjuktott bröd som är heeelt vitt och säkert jätte onyttigt... Såå.. i dag blev det en cider, två sånna bröd och ett försök till att dela en kolatårta med my. Fast jag orkade bara en fjärdedel.. Så nyttigt -.- Nästan väcla får det bli typ.. frukt

Oj, allt flöt lixom på när jag skev, förlåt för att ha uttråkat er lite :) Men sen framförde pappa sitt förslag, och nu har jag verklige huvudet fullt av det.. Juste träffade pappa i dag, han har varit borta i en vecka, fick den rosa D&G tröja och några Calvin trosor som present, taaack pappsen! ;D


Detta text-iga inlägg får prydas av en bild från i sommras! ;D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Soooooooooooommar!

2010-02-02 @ 17:56:23
URL: http://ondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0