Broccoli


Dagensoutfit, allt från weekday!
Haha, och nej. Jag visste inte heller att det stavades så, blev smått chokad när google sa till mej att det var så!
Men google har väl rätt såå.. Har precis ätit just broccoli, därutav rubriken, haha. Och nej igen. Jag är inget ät-bara-nyttig-mat-freek! Hahah, men efter träningen var jag bara jättesugen på broccoli, haha, väldigt onvaligt, så varför inte, jag menar bara för att det är nyttigt är det inte typ giftigt oxå. Jag menar om godis hade varit nyttit hade man ju ätit det ändå! :D
I dag har jag lyckats glöma min No-mapp två gånger, jag menar på sammadag, hur uselt är inte det. Och i morrn äre prov, men har iaf lyckats få fram den nu :) Sen har jag ju varit på en casting i bredäng och ätit lunch med mamma i samma smäll! Hemkunspen i dag var rikitgt rolig! Vi hade en najjs vikarie som snabbt drog igenom några sker på overheaden dom ingen i rummet tyckte stämde efter som den i stortsätt sa att alla där inne borde vara smällfeta.. Haha, och sen gjorde vi i ordning och åt semlorna! Mums, Olivia glömde bort att hon stoppat in Arvids i mikron, så den började ryka och bullarna typ brann, haha. Arvid tog sanbbt ut dom men dom va sjukt bara så han tappade dom brinnande bullarna och för att det skulle sluta brinna hoppade vi på dom vilket slutade med ett fint minne av det hela på golvet, haha, gud så jag skratta! Antagligen oförglömligt. Det va mycket roligar att vara med om det än att höra mej berätta, jag lovar!
Men sen efter träffade jag, Agnes. Vi gick till västertorp och tränade vid 6. Supernajjs faktiskt, det fick bli bodyatack! Typ träning för helakroppen, kondition, styrka, balans, och massa mer, helt enkelt allt! Det var iaf awsome!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha oförglömligt! ;D

2010-02-26 @ 20:40:15
URL: http://odarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0