6:e februari, a date to remember.

Ritkigt trevlig dag! ^^ Emma tog upp hela sängen i natt! Så själv låg jag intryckte i ett litet hörn :)
Kvällen var riktigt mysig med mina loves! Riktig tjejkväll faktiskt med gråt & skratt. Hahah, glädetårar emma ?
Sen idag vid tolv började vi göra i ordning oss och tog oss ända till något ställe i bromma hem till Max M, Felix var oxå där, men han skulle sova kvar ;D
Det tog ett tag att åka och jag har aldrig åkt så långt, fast sen insåg vi att det bara är på andra sidan mälaren och att man från hans hus faktikst ser mitt ;D Vi kollade på filmen Music and lyrics, den va riktigt bra :)
Och han bodde jättefint! (a) Fast på vägen hem krånglade tvärbanan så det tog typ 45 minuter längre tid än väntat hem ;P Hahah, men en rolig lördag iaf ;*


Bloggar från mammas dator efter som min är kvar hos pappsen.
Hittade en lite bild från i sommras på mej och Emma :)

Kommentarer
Postat av: CaaaaaaaaaaaaL

Jaah en riktigt rolig lördag va signe`? haha och vi vet varför den va så rolig :)

2010-02-08 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0