Wishlist



Heej! I dag tänkte jag sova ut ordentligt, men väcktes av solen vid 11. Men fick iaf bra med sönm. I kväll ska jag sova riktigt tidigt, i morrn ska jag nämligen vara i centrum tjugo i 7! Jag kommer nästan dö. Hahah, men vi ska sälja bullar med klassen! Vilka jag bakade idag, fick lite hjälp av Erlend som kom. Sen har vi typ tagit det lugnt och kollat på film och spelat sims med min syster. Sen har jag blivit klar med önskelistan, dock blev det inte alls bra enligt mej. Den saknar en del saker och innehåller en del onödigt och sen kan man jun inte berätta med bilder vad man vill ha mest, behöver eller varför man behöver de. Menmen, de är iaf typ de jag önskat mej av släkt och familj i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0