Ett sånt där vanligt inlägg, vad annars ?



Hejhej!Idag hade jag spanska prov men failade totally! Inge snacka om saken! Man hade tydligen bestämt att provet skulle börja tidigare än vad lektionen brukar, så när jag kommer tio minuter innan jag trodde de skulle börja, så är filmen redan igång och såklart är det en historia som jag inte kan, lätt att skriva om de sen och dessutom på spanska. Kunde inte skriva nåt alls, visste inte hur de börja, eller själva grundhistorian eller om prinsessan var vacker eller ful. Inget. Men aja. 

Efter skolan träffade jag Erlend en kortis innan jag gick hem och tog det lugnt och åt innan jag senare mötte Natha & Johanna för att se på Matilda, Jennifer & Rosas dansuppvisning. Dem var riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0