Det var en gång en Erlend,


Jag i dag då, Facelook & Dresscode, kanske något jag borde börja med oftare ?
Tröja - Hillevi of Sweden
Kjol - Indiska
Tights & boots - H&M
Smycken - Thomas Sabo
Och sockor!
Heej! I dag har det varit en grym dag måste jag erkänna, vet inte riktigt varför, men bra har det varit! Erlend och mitt fina MVG på förra veckans engelska prov bidrog nog en del. Drog hem direkt efter skolan för att plugga Matte inför provet i morrn - och ja.. har ju inte kommit direkt lång.. alls, menmen jag har kommit en bit på önskelistan, snart klar faktiskt! Men nu ska jag dricka upp min smoothie som jag och syster gjorde i hennes nya smoothie mixer! ;) Nu ska jag fortsätta prata med älskling i telefonen ist är att plugga, vilket jag säkert inte kommer vara så glad över i morrn.. men nu passar de utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0