betyg och andra trevligheter!



Sista dagen i skolan så fikade vi och kollade film, nu blir det inge mer skola fören nästa år! Underbart! Höjdpunkterna för lovet är nog Julen såklart, nytt år och fjällen! I morse gav jag min julklapp till älskling. Hoppas han gillade den, och själv fick jag två sjukt fina halsband, ett vitt med pärlor runt hela och ett med en kedja och en mörkare pärla. Det på bilden ovan! Tack! Dom är finast!

Och sen fick vi ju betygen idag, jag hade ju gissat på 10G, 5VG,1MVG. Jag gissade pinsamt dåligt i jämnförelse med vad jag fick. Jag är grymt nöjd med mina betyg! Det känns bara som att jag inte kommer kunna leva upp till dem senare, menmen, det kommer då! Vet inte om jag ska berätta baera sådär vad jag fick. Visst jag är jättegald och stolt över mej själv, men ändå, nej. Men kan ju säga att det var zero G.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vafan! grattis! Inga G! jag har massa(4st) G och resten VG. (14 betyg)

2010-12-22 @ 21:24:53
URL: http://gubbz.devote.se
Postat av: Anonym

vad fick du då? :D

2010-12-22 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0