oj, blev inte publicerat igår,

'
En verkligen super gammal bild på mej och Johanna Palm!

Hejhej! Mitt tangentbord är inte i okey tillstånd! Jag skriver på kännsel, Erlend var nämligen här under eftermiddagen och bytte plats på alla tangenter, skit jobbigt! Och sen står de Apmök längst upp i vänstra hörnet där det annars brukar stå qwerty. Det här var mycket jobbigare än vad jag trodde de skulle vara, vågar inte byta tillbaka heller, för jag vet inte riktigt hur man gör, och vill inte sabba tangentbordet helt!
Kom ganska nyss hem från Palms tjejmiddag, och det var riktigt bra! Mysigt och trevliga människor och god mat! I morrn är de sista dagen i skolan! Och vi får betygen! hjälp mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0