hoppashoppashoppas

Hey! Jag är helt död, har lust att bara lägga mej ner och försvinna i sömn nu. Orkar inte tänka mer. Mina revben gör ont. Mitt huvud gör ont. Min mage gör ont. Jag är fysisk utmattad. Och saknad, längtan, och irritation äter upp mej inifrån, ellernåt. Jag bara klagar, hahha. Inte bra! Men jag antar att jag befinner min i en trevlig liten dipp, och efter som jag sprungit 5 timmar i Skärholmen idag och inhandlat alla mina julklappar! Fast de känns fortfarande som jag inte har en ända, det är det bara min plånbok som känner av. För övrigt hatar jag pengar!
Känner hur bloggen hamnar mer och mer åt sidan, har inga egentligen bort förklaringar, försöker minst göra ett inlägg varje dag och ibland fler, inte så händelserika dock, menmen. :)

Kommentarer
Postat av: norea

:( hoppas det blir bättre.

2010-12-19 @ 21:53:00
URL: http://dynamiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0