Dagens äventyr

INGA BILDER ÄN

I natt sov jag hos Anna efter att jag frossat Mongolien BBQ med pappa, syster & farmor. Söta farmor tog chilisås till glassen då hon trodde de var hallonsylt. Efter de mötte jag upp Norea och vi begav oss till Anna där Vera redan var. Vi spelade typ rock band hela kvällen och sen såg vi Låt den rätte komma in.
Sen imorse drog jag till dansen, nästsista gången för terminen. Och efter de åt jag lunch på stan och kollade lite i affärer innan jag mötte upp Anna igen vid Slussen för att delta i Fackeltåget mot rasism. Det var riktigt trevligt, med grymt många facklor, folk från Södermalmsskolan och alla rop tågade vi från Slussen till Mariatorget och sen tillbaka till Götgatan och längs den ner till Medborgarplatsen. Där jag och Anna sen slutade på ett Café i Saluhallarna med varsin Chai. Sen drog vi hem för att sen 20minuter senare träffas i Betel för att kolla på The Move!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0