Svaren 2!

Här kommer resten! :D

Postat från: Liisa
Hur lång är du?
- Jag vet inte exakt, men kanske 162cm eller nåt sånt!

Hur mycket väger du?
- Inte för jag förstår varför det är viktigt att veta, men jag är ingen pussy. Jag väger ca 47kg. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Vilken skostorlek har du?
- 38

Vem är din bästa vän?
- Jag har många vänner! Norea Björkman, Emma Jiredal, Agnes Strignert, Felix Ribbestad, är bara få av dem! Har MÅNGA fler!

Vad är ditt favorit klädesplagg?
- Hm, jag älskar shorts, med oxå blusar, hoodies, koftor & halsdukar.Säkert något mer oxå ;p

Postat från; Sofi
Vilka gick du på dagis med? Vad heter dom?
- Jag gick på dagiset Snurran på Semedalsvägen, och där gick många fler! Jacob, Line, Hannes, Joel, Mikaela, Simon, Daniel, och många fler!

Träffar du någon fortfarande?
- Ja, några av dem går i min årskurs, och de är jag fortfarande bra kompisar med, men ingen super nära.
Om inte vem skulle du kunna tänka dig lära känna bättre just nu?
- Jag känner ju folk, men de är synd att man tappat kontakten med så många, skulle gärna ta upp kontakten med min gamla bästis Line och sitta och snacka minnen på något Kafé.

Postat från; Anonym *Host* Erlend * Host*

Älskar du din pojkvän? :D
- Yes, ido! :D

Postat från; Amanda
Vad har du för favoritskor?
- Skor är najjs, en favorit som alltid funkar är converse! :D
Vad äger du för jackor?
- Många! Ett antal höstjackor från olika affärer b.la många från H&M, sen en del vinter jackor från Canada, Peak och Noth Face. Typ hahha, vet inte riktigt..

Vad äger du för parfymer?
- Jag äger väl några stycken, men det är bara två som jag använder, Marine Groove från Escada & Vicolo Fiori från Etro.

Drömmer du om att bli en stor bloggare som Kenza?
- Nej,  Men hennes inkomst skulle sista bra. Och det finns väl en del roliga saker som skulle passa fint, men nej det skulle inte passa mej att vara beroende av min blogg så mycket.

Hur länge har du bloggat?
- Här har jag bloggat i 20 månader, alltså 1år och 8 månader men innan bloggade jag på en annan blogg med endast i 2månader. Så totalt 1 år och 10månader
Varför bloggar du?
- För att det är en rolig grej, skriva och spara ner delar ju mitt liv som även andra kan ta del av, sen älskar jag blogdesign, dock har jag inte så mycket tid till de längre, vilket syns på min blogg, hahah ;p

Vilka bloggar följer du?
- Inte många, kollar väl in de stora bloggarna någon gång, men långt i från dagligen, knappt varje vecka. Sen läser jag ibland kompisars :)

Postat från; Linn
Säg något du älskar att göra förutom att vara med vänner och sånt:D
- Jag älskar att dansa, det är grymt! Och jag dansar Jazzfunk. Väldigt basic, och grund till många dansstilar precis som balett. Och det finns väl en del likheter mellan Jazz och balett, fast jag är ju inte dansproffs så jag vet inte :)

Kommentarer
Postat av: norea

puuuuuuss!

gillar erlends kommentar btw, haha.

2010-12-01 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0