one week


Nu sitter jag i sängen med min Insane tröja och lyssar på Coldplay, som verkligen spelat de senaste dagarna, de och fina Regina Spektor.

Hejsan! Kunde inte blogga i går efter som blogg.se inte riktigt var som de brukar.. Men i går sökte jag prao på Lava i kulturhuset, chanserna var mycketsmå men efter vi pratat ett tag, vår förhoppningsvis blivande handledare, Norea och jag, verkade hon riktigt nöjd ändå!  Sen gick jag hem till Erlend en stund :)

Idag är det fredag! SÅSKÖNT! Trött som en gris är man ju! Och helgen består tillmesta del av julhandel! Idag efter sista lektionen åkte jag in till stan med Karin & Johanna, efter ett tag mötte vi på Erlend & Linus och ännu lite senare Jennifer & Rosa. Hahah. Vi köpte massa julklappar innan vi delade på oss. Jag & Erlend hamnade på drottninggatan och sen i Liljeholmen. Själv fick jag inte så mycket köpt, men lite fler idéer om vad som ska inhandlas på Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0