Jullov!



Trevliga människor man välkommat lovet med! :)

Hej! Pratade nyss med Erlend i telefon och min katt ligger på min handled så de är lite jobbigt att skriva, haha. Fast jag vet inte om de är laglit att vara så söt som den är!? I dag fick vi jullov, SÅ-SKÖNT! Fast jag kommer typ inte se Erlend fören nästa år.. :/ Skolan slutade halv tolc och då träffade honom en kortis idag med Norea och Kasper innan han skulle iväg, och sen stannade jag och Kasper ett tag hos Norea och typ lyssna på musik, pratade och studerade Håkans bok,innan vi åt och jag och Kasper tog sällskap till Tunnelbanan. Då var väl klockan runt halv fyra. Och jag mötte upp Cicci och hennes kompis Kristin vid Mariatorget och vi gick till donken och satt där och åt lite och pratade. Trevligt trevligt. Men nu har jag sovit typ en timme och är pigg igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0