Friday I'm in love



Förövrigt är jag smått kär i dessa bilder på Sångaren i bandet The Terminal och fina Love Antell! Desseutom har jag ju tagit dem själv vilket är riktigt trevligt :D

Kom nyss hem från idrotten i västertorp. Där mitt spökbollslag vann 6 av 7 matcher, pro eller vaddå ? :D
I dag har jag haft liyte lagom med otur, hahha, inte sådär supermycket men tillräckligt! Det värsta var nog att jag fick erbjudande om en statistroll med få repliker, men av endel anledningar tvekade jag och tillslut tackade nej, och mycket vägde på att det skulle bli en trevligt middag på resturang med farmor och Susen som fyller år. Och när jag kommer hem så ska vi plötsligt inte gå, men sen övertalade jag pappa så nu åker vi ända, annars hade det varit så typiskt! Hahah, men nu funkar programet jag ska fixa min önskelista i så nu ska jag göra ett avslut på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0