CO2



Idag har jag varit hemma och varit sjukling. Skönt med one-day-off. Men det är minder kul att vara sjuk! Sov ut i morse eller iallafall till 10 för sen var jag tvungen att ta itur med NO som jag inte gjorde i går. Juste, jag kanske inte nämnde de, men igår träffade jag först Linnea & Lukas och förske plugga.. och sen på kvällen gick Jag, Lukas & Erlend på julbordet på gården där vi vann gratis skidåkning på lördag för vårt vackra pepparkakashus! Sen gick vi hem till Erlend och kollade på en film. Dock somnade jag efter typ hälften. Hahah.

Men så läste igenom allt på förmiddagen och åt lunch innan jag gick till skolan för att skriva provet innan jag sen gick hem igen :) Nu, Snart ska jag packa till mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0