2010 börjar gå mot sitt slut,

Läste lite ur arkivet och hittade ett antal likande test som faktikst kan vara kul att spara svaren från och kolla tillbaka på nästa år.. Så nu kör vi!

2010:
Har du hittat ny musik du gillar? - Abslout! Massor!
Har du fått nya kompisar? - Jaa, en hel del! :)
Har du varit utomlands? - Spanien, Malta, något mer ställe ?
Har du varit ledsen? - Ja
Har du velat dö? - Nej, inte dö, bara försvinna en sekund,
Har du varit riktigt glad någon gång? - Ja, flera gånger!
Har du blivit blivit kär? - Ja! Otroligt kär!
Har du har känt dig sviken? - Inte överdriviet, nej.
Har du har känt som ingen har sett dig? - Nääe, inte direkt, eller jo lite kanske.
Har du suttit vid datorn mer än innan? - Antagligen..
Har du skrivit en låt? - nej, haha, så musikalisk är jag inte, men en och annan dikt.
Har du har känt hat? - jag gillar inte hat.
Har du varit sjuk? - ja, men inte speciellt,
Har du dansat? - Ja, önska jag kunde dans mer!
Har du bråkat med dina föräldrar? - Åhjo!
Har du bråkat med din älskling/kompis? - Ja, men inget som inte är som löst nu.
Har du strulat med en främling? - Nepp!
Har du varit så uppjagad att du gjort misstag? - Ja, det har man väl, men mer att man sagt saker, men de är väl misstag de med..
Har du gråtit för något som har hänt i ditt liv ? - Ja.
Har du kissat utomhus? - hahaha, jaa.. :$
Har du slagit någon? - nej :)
Har du spytt? - nej.. det tror jag inte. Nej :)
Har du knarkat? - ajo, varjedag! Fast ne.
Har du sovit i motsatta könets säng? - Yes!
Har du kysst en främling? - Nej, jag har varken strulat eller kysst en främling,
har du rökt? - Nepp!
Har du rymt hemifrån? - nej :)
Har du bakat? - Ja, ett par gånger!
Har du sovit utomhus? - Hm, ja :)
Har du åkt bil med fyllo? - hahha, nääe :)
Har du saknat någon? - Ja!
Har du badat i havet? - Yes, det var väl Medelhavet..
Har du solat utomhus? - Yes,
Har du solat i solarium? - Nepp :)
Har du snackat i telefon mer än 2 timmar? - haha, jaa..
Har du fått blommor av någon av det motsatta könet? - nääe, inte seriöst, det tror jag inte ;p
Har du sett en död människa? - Nej, Usch!  eller på film ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0